Ready to leave! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Theo Pessireron - WaarBenJij.nu Ready to leave! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Theo Pessireron - WaarBenJij.nu

Ready to leave!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

28 April 2012 | Nederland, Nederland

(summary in English below)

We mogen weer!! Ik ben bijna klaar met inpakken. Grote rugtas is gevuld, de kleine doe ik morgenochtend.

Ik vertrek morgen/straks per trein naar Brussel, waarvandaan ik zondag vlieg naar Belo Horizonte, Brazilie. 't Zal een lange reis worden van bij elkaar dertig uur, ik vlieg weer via de US net zoals in 2007 en 2009.

In Belo Horizonte woont sinds december vorig jaar mijn goede vriend Dennis met zijn vrouw Adriana en dochter Isabella. De eerste dagen 'on tour' wil ik bij hen verblijven, daarna zal ik naar alle waarschijnlijkheid doorreizen naar het noorden, richting de Amazone. Misschien zelfs nog verder richting de Guyana's en Suriname, ik bekijk het zoals gewoonlijk per dag allemaal wel waar ik uiteindelijk naar toe ga. En de laatste vier dagen zal ik weer in New York doorbrengen.

Maar zover is het nog lang niet, eerst maar eens even die lange reis goed doorkomen. Veel leesplezier alvast!

===============
English summary

Finally, the working days are over! (at least, for four weeks that is) Another backpack trip is about to start! My bags are almost packed, I will be leaving for Brussels, Belgium tomorrow. From there, I will fly to Belo Horizonte, Brasil on Sunday. This will be a long trip consisting of four flights, total travel time will be around thirty hours.

In Belo Horizonte I'm going to to visit my friend Dennis who's been living there with his wife Adriana and daughter Isabella since December 2011. Then it's off to the northern part of Brasil, towards the Amazon jungle. After three weeks on tour I'll be flying to New York City for the final four days.

Hope you will enjoy reading my stories!

• 27 April 2012 - 23:43

Tante Mellie L-M:

Een veilige reis toegewenst Theo. Tuhan sajang. Ik hoop dat alles zal lopen zoals je hebt gepland. Het wordt vast een leuke weerzien met jouw vriend Dennis en gezin hè? Ook veel plezier daar.

Liefs en reispolo's van jouw koninklijke tante

• 28 April 2012 - 06:18

(o)Annis:

Theo, goede rein en heel veel plezier en enjoy.....we zullen je volgen....

• 28 April 2012 - 06:21

(o)Annis:

oefff...excuses een tik foutje m.z 'reis'. Het is nog zo vroeg....masi manganto..amatoo

• 28 April 2012 - 06:52

Simon:

Ik wens je een fijne trip. Laat weten zodra je weet of je Suriname aan doet...
    Veel plezier...

• 28 April 2012 - 06:56

Mi&co:

Leuk jouw verhalen weer te lezen :)
    Ga genieten en een goede reis!

• 28 April 2012 - 08:05

Je Pa:

Veel plezier en wees voorzichtig daar in de Amszone gebied.Hoop dat je alle prikjes heb gehaald bij GG/GD.GBU.

• 28 April 2012 - 10:48

Oom Daan:

Het is weer zover! Fijne reis en ik zal jou via jouw reisverhalen op de voet volgen. Ben benieuwd wat het je dit keer zal brenge, Tot horens.

• 28 April 2012 - 14:28

Ria En Gijs:

Theo een hele goede reis toegewenst en doe de kinders daar de groeten.
    En we gaan weer lekker de reisverslagen lezen.
    groetjes

• 28 April 2012 - 16:43

Jacques:

Ja, ja, we zitten weer klaar voor een nieuw reisverslag van Theo P, maar eerst even een biertje open maken......

• 29 April 2012 - 13:04

Mozed Tahitu:

wens je een goede voorbereiding en prettig verblijf waar je ook mag gaan en zijn. Tuhan berkati ook van tante Elma Tahitu-Ayawailan, Tilburg, jalan bae bae anak..éh.we volgen je reisverslag

• 30 April 2012 - 09:43

Linda:

Hi, heel veel plezier!!

• 30 April 2012 - 09:52

MiCaDuLu:

He T, veel plezier! Geniet van de tijd en alle mooie momenten met DenDrIsa. Geef iedereen daar een dikke kus en knuffel van ons. Veel liefs, Dulce, Lúcia, Michel & Carla x

• 01 Mei 2012 - 06:17

Jeroen:

Veel plezier. Geniet ervan.

• 01 Mei 2012 - 06:55

Kamp:

He vriend, maak er weer een prachtig verhaal van, geniet maar kom uiteraard weer veilig terug naar het land waar Ajax en Feyenoord weer de baas zijn.

Ciao Ciao Maatje.

• 02 Mei 2012 - 07:56

Shirley & Naomi:

Hoi hoi mr T, enjoy!! Looking forward to your reports during your trip!! Djalan bae2 dan djaga diri!! Salam dan hormats je nichtjes, Shir & Omi xxx

• 04 Mei 2012 - 19:44

Oud Elsevier Collega:

........misschien zelfs nog verder richting de Guyana's en Suriname.......

De GUYANA'S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kon je me niet meenemen in je koffer naar mn geboorteland.
    Dag, genietze.