Panama City, 23/03/09, 12.30 uur - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Theo Pessireron - WaarBenJij.nu Panama City, 23/03/09, 12.30 uur - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Theo Pessireron - WaarBenJij.nu

Panama City, 23/03/09, 12.30 uur

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

23 Maart 2009 | Panama, Panama-stad

English Summary Below

Reizen is leuk, soms het leukste wat er is. Maar lange periodes van huis betekent dat je soms leuke en minder leuke gebeurtenissen thuis moet missen. Zo heb ik verschillende verjaardagen, feesten en een bruiloft gemist de afgelopen jaren.

Gisteren bereikte mij het trieste bericht dat mijn tante uit Breukelen overleden is. Ik ben nu bezig een retourticket te boeken om bij de begrafenis aanwezig te zijn. Gaat met heel veel moeite gepaard, maar het is me gelukt. Dus nu een kleine onderbreking van deze reis, volgende week gaat het weer verder.

Mijn hoofd staat momenteel niet echt meer naar het ontdekken van nieuwe landen en gebieden, alhoewel het vanochtend toch een beetje kriebelde nadat ik geland was hier in Panama City.

Volgende week een uitgebreid verslag van mijn avonturen vanaf Peru.

English Summary

I love travelling, but sometimes being away from home for a long time means that I have to miss celebrations, weddings and other parties.

I received some really bad news yesterday. My aunt has passed away. I just booked me a return ticket back home, so this means a little break in this trip. Next week I will continue my journey from here, Panama City. I don't feel much like exploring new territories now as you can understand, although it excited me a little bit to be here in Panama.

Next week a full report on my adventures from Peru onwards.

• 23 Maart 2009 - 18:12

Mike The Bike:

Heel veel sterkte met het verlies van je tante.Gr
    Mike

Groetjes

• 24 Maart 2009 - 12:48

Maurice, Betty&Dana:

Hey Theo,
    Fijn dat het je gelukt is om toch naar Ned. te kunnen.
    Sterkte!

Heel veel sterkte!

• 24 Maart 2009 - 19:29

(O)Annis:

Hallo Theo
    Gecondoleerd met het verlies van je tante. Wens je en de familie heel veel sterkte voor nu en de komende periode.
    God bless you all.
    (O)Annis.

• 24 Maart 2009 - 20:25

Jorge:

Gecondoleerd vriend, heel veel sterkte, hoop je even te spreken wanneer je in ned. bent. Hou je taai amigo

• 25 Maart 2009 - 16:53

Karlijn:

Tjee thee, ik heb geen woorden. Alleen dat ik jou en je familie veel sterkte toewens voor de aankomende tijd. Als ik iets kan doen... I'll be there.
    x

• 28 Maart 2009 - 00:26

Fam. Luma-Meti:

Beste en lieve Theo, wij wensen jou een behouden vlucht naar Nederland en weer terug. Je hebt besloten om naar de begrafenis van tante Opie te gaan. Zo zie je maar dat er heel veel soorten reizen in het leven kunnen zijn.
    Selamat berduka,
    oom John, tante Meel & Benjamin