Lima, 16/03/09, 14.25 uur - Reisverslag uit Lima, Peru van Theo Pessireron - WaarBenJij.nu Lima, 16/03/09, 14.25 uur - Reisverslag uit Lima, Peru van Theo Pessireron - WaarBenJij.nu

Lima, 16/03/09, 14.25 uur

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

15 Maart 2009 | Peru, Lima

English Summary below

Foto´s zijn nu te bekijken bij de voorgaande berichten!

Ben nu aan het wachten op de bus die me naar de grens met Ecuador gaat brengen. Wederom een lange reis van zo´n achttien uur naar de grens en dan wil ik overstappen op een andere bus die me over de grens en naar Guayaquil gaat brengen, een extra trip van rond de zes uurtjes.

Later deze week een uitgebreide keek op de vorige week en omschrijvingen bij de foto´s. Onderaan dit verhaal foto´s van oa. Machu Picchu en de Lijnen bij Nazca.

English Summary

Pictures are now available in my previous reports.

I´m am waiting now for the bus to the border with Ecuador. This will be another long journey of around eightteen hours. Then I will have to transfer to another bus which will take me across the border and onward to Guayaquil.

Later this week I will write a full story on the past week. Below this story some pics of Machu Picchu and the Nazca Lines.

• 16 Maart 2009 - 20:08

Dennis,Adriana,Isa:

We hadden met je mee moeten gaan t! waanzinnig man die foto's. hoe is het met je kies? Zal wel door die kouwe Skol zijn gekomen! Hahaha, groeten uit regenland.

• 16 Maart 2009 - 20:26

Jacques:

Hey Thee,

Mooie pica's man, jammer van dat shirt, of betekent het nu dat je volkomen genezen bent van je hoogteziekte?
    We kijken alweer reikhalzend uit naar je avonturen.

Selamatation

• 16 Maart 2009 - 21:37

Ria En Gijs:

Hallo Theo,
    Mooie foto's man we zijn wel een beetje jaloers hoor.Die foto's van die tekens op de grond die heb ik in een boek staan ze denken dat dat buitenaards is .groeten uit cap a/d ijssel(feijenoord heeft gewonnen van psv 1-0.)

• 16 Maart 2009 - 21:59

Joop Metiarij:

Hallo Onze Wereldreiziger

Prachtig die foto's en de verhalen! Je dag(reis) kan natuurlijk niet meer kapot na het lezen van de overwinning van Feijenoord op PSV. Veel plezier en geniet er van. Gr. Joop en familie ( We hebben nog de verjaardag van Nona gisteren gevierd!)

• 16 Maart 2009 - 22:37

Tante Meel L-M:

Prachtige foto's Theo. Ik heb bij mama natuurlijk die onderzetters al gezien van Machu Picchu, maar de afbeeldingen zo duidelijk en mooi op jouw foto's te zien is ook een herademing. Bagai mana dengan ale punja nafas? Heb je trouwens het Spaanse boekje wel meegenomen? Jouw mama zal het vast wel kunnen vertalen, zo vloeiend als ze nou Spaans spreekt.
    Tot een volgende chabar,

liefs tante Meel en stevige handdrukken van de mannen hier in huis

take care

• 16 Maart 2009 - 23:02

Adik Serani:

Matheus.. ghehe..

zo te lezen en zien gaat het goed met je!! en je vermaakt je prima!! beter!!

wou ff doorgeven dat Feyenoord van p$v heeft gewonnen.. 1-0..

groeten Semuel en Martine

• 17 Maart 2009 - 11:33

Mama:

Toch nog even reageren op de foto's. Wil niet veel zeggen, maar mijn Machu Picchu pics zijn 'muy bonito'(ha,ha),daarentegen had je meer betere 'Nasca' foto's kunnen maken dan ik. Tante Melie bedoelde onderzetters van 'Nasca lines',foto's van'Plaza las armas' in Lima bijna identiek als die van mij.

• 17 Maart 2009 - 21:49

Pa:

als je in Guayaquil bent moet je daar niet gaan zwemmen.De deining is daar veels te hoog en ruw,ook al is het windstil.Vermaak je maar en veel plezier.

• 19 Maart 2009 - 03:07

Michael:

Mooie foto's man, ziet er goed uit allemaal.

• 19 Maart 2009 - 13:21

Don Jorge:

Hola Amigo,
    Lekker tof om je vrienden dit allemaal op deze manier te laten beleven, terwijl jij het allemaal weer live mag aanschouwen. Ziet er weer jaloersmakend uit vriend, geniet ervan!!