Nog twee nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Pessireron - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Theo Pessireron - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen....

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

14 April 2006 | Nederland, Amsterdam

The saga continues again......

Aanstaande zondag 16 april vanaf 11.10 uur begint mijn reis om de wereld in acht weken!!

Na Thailand en Maleisie (2003), Samba Samba do Brasil (2004) en Cambodja en Vietnam (2005) wordt dit de langste reis tot nu toe qua kilometers.

Mijn reisschema is als volgt:

- Zondag 16 april 2006: Amsterdam – San Francisco;
- Zaterdag 29 april 2006: Los Angeles – Nadi (Fiji!!);
- Zondag 14 mei 2006: Nadi – Auckland (New Zealand);
- Zondag 28 mei 2006: Auckland – Hong Kong;
- Vrijdag 9 juni 2006: Hong Kong – Amsterdam;

Vet of vet??!! Ik ga nu een echt rondje om de wereld maken, weer een droom die ik in vervulling laat gaan.

Ik heb inmiddels twee extra vluchten geboekt van San Francisco naar Las Vegas en van Las Vegas naar Los Angeles. Ik wil de Grand Canyon en Hoover Dam gaan bekijken, die in de buurt van Las Vegas liggen. Dat gokken zegt me niet zoveel, ik zal zeker wel effe voor de vorm een kansje gaan wagen in één van de casino´s, maar dan met hooguit tien dollar ofzo. Wie weet heb ik wel geluk...

Leuke bijkomstigheid is, dat ik mijn 32e verjaardag volgende week woensdag in San Francisco mag vieren!

Ik zie het allemaal wel straks, ik laat het allemaal gewoon op me afkomen. Ik heb (net als de voorgaande reisjes) alleen een vliegticket. Verblijf ter plekke probeer ik met behulp van de Lonely Planet reisgids na aankomst te regelen. Alleen voor de eerste dagen in San Francisco en de vier dagen Las Vegas heb ik een hotelletje geregeld.

Vier landen (misschien vijf, China ligt vlakbij Hong Kong weetjewel), vier verschillende culturen en klimaten: dit wordt hopelijk de mooiste reis tot nu toe!

Als het meezit, kan ik onderweg ook foto´s hier plaatsen. Ik hoop elke week een verslag te kunnen geven van mijn avonturen in den vreemde.

Veel leesplezier!!

Theo

• 14 April 2006 - 19:08

Jorge:

oi theo,klinkt weer waanzinnig allemaal hè,alvast heel veel plezier en ik probeer je zondag nog ff te bellen.
    tu amigo jorge(Brasilhoolies!!)

• 14 April 2006 - 19:50

Everdinus:

Superrrrrr!
    San Francisco,Hoover Dam,Grand Canyon,Las Vegas
    zijn voor mij bekend terrein!Als je de kans hebt,ga in de canyon naar beneden!Veel plezier!

• 14 April 2006 - 19:56

Juul En Peter Homan:

selamat jalan en over twee maanden maar weer eens sjoelen

• 15 April 2006 - 00:32

Hugo:

Theootje!!!! Goede reis!!!

• 15 April 2006 - 08:01

Edward:

Ates!
    Veel plezier en als je terugbent, zitten we in de champions league en begint WK 2006!!
    Bel je vandaag op zeker nog even..

Mzzl

• 15 April 2006 - 17:03

RSGC Brooklyn:

Veel plezier, en als je terugkomt spelen wij jahudi's in de Champions League. Hormat + djaga diri.

• 15 April 2006 - 20:18

Jacques:

Geweldig Theo, wij wensen je een schitterende reis toe en zijn benieuwd naar je verhalen; we gaan je zeker volgen, amato

• 16 April 2006 - 11:13

Stefie:

Hé Ouwe, veel plezier en djalan baik2!

Atus

• 16 April 2006 - 19:49